Здравейте,
Получих пратка от Китай която се намира в митница летище София. Вече на българска територия доставката трябва да се извърши с ТНТ България. Изпратих всички документи попълнени чрез имейл, направих и плащане за митническо предсавителство, тъй като съм от провинцията и съм инвалид. Последното беше споменато три пъти. След четири дни без отговор направих запитване колко напреднал е процесът по митнническото освобождаване и самата доставка на което ми беше отговорено, че изпратените документи не били попълнени, което е 100% лъжа. Мога да го докажа тъй като пазя писмото, а от вече изпратено писмо не може да се премахват прикачени файлове а след изтегляне и отваряне се вижда че са попълнени.
Изпратих ново писмо, отново с попълнени документи, като с неприкрито разочарование и възмущение описвам, че за мен това е явна дискриминация. От ТНТ България знаят, че съм инвалид, дори в един телефонен разговор лично бях попитан да потвърдя информацята от едно от писмата които им изпратих във връзка с пратката.
Втори ден нямам никакво известие. Отказаха да потвърдят дали превода е получен, би трябвало, превода е направен успешно през системата на epay.bg
Покупката ми е на стойност 750 лева и това не включва дължимото ДДС.
Как да постъпя, така, че ситуацията да не ескалира още до съдебен спор и обвинение в дискриминация?
Yan Chonчитател
Дискриминация или обикновен опит за измама?
Сподели
Yan Chon
Благодаря Ви за навременния отговор. Ще изпратя още днес писмо с направените от Вас предложения. Те би следвало да са наясно с онова което предстои, но като и преди се е случвало, отново комуникацията е едностранно затруднена/блокирана, разчитайли/вярвайки, че инвалид с физическо ограничение, означава същия с умствени дефицити. Както писах и на тях разликата е чудовищна без преувеличаване. Отново благодаря.
адв. Николина Митова
Здравейте,
можете да подадете трето по ред заявление до съответното дружество, в което да посочите, че документите са попълнени и сумата е преведена по електронен път, като държите да получите писмен отговор в посочен от Вас срок и съответната пратка, в противен случай ще сезирате компетентните органи в лицето на Комисията по защита на потребителите, Комисията за защита от дискриминация и ще потърсите правата си по съдебен ред.
Поздрави,
адв. Николина Митова
тел. 0898 303092
Yan Chon
Благодаря ви, за съвета. МНОГО помогна. Пратката вече е при мен. За всички които ще прочетат тази тема ще кажа, не допускайте да ви разиграват. Бъдете възпитани, но не за сметка на вашите права. Всичко си идва на мястото.