Невъзможност да изпълняване на гаранцията

Здравейте,

Имам следния казус - имам гаранционен продукт, който престоява вече 2 месеца на гаранционен ремонт и в крайна сметка ми беше казано, че повредата не може да се отстрани, а същия продукт, но нов, не може да ми бъде предоставен понеже вече го нямат наличен. Предложиха ми да си избера друг модел от сайта на търговеца, като разликата в цената (спрямо гаранционния ми) ще бъде поета от мен или от тях, в зависимост от това дали новия модел е по-скъп или по-евтин.

Интересува ме какви са ми опциите в този случай, понеже силно се съмнявам да съм длъжен да закупя отново от тях. Имам ли възможност да поискам цялата сума да ми бъде възстановена?

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си