Гаранция на закупена нова мебел (диван) онлайн

Презм. декември 21 г. купих диван през сайта на vivre.bg Доставчик на дивана е Пловдивска фирма Мебели Базар. На 13.01.22 г. диванът се счупи при използването му като легло. Веднага подадох рекламация до Мебели Базар, като поисках да си вземат дивана и да ми върнат парите. Те ми предложиха да го заменят с друг, какъвто разполагат в момента на склад. Аз не се съгласих, тъй като диваните, които ми предложиха не бяха от същия клас. Освен това, след като дивана се счупи се видя, че той е направен от некачествени материали, поради което не исках да имам повече нищо общо с тази фирма. Мебели Базр ми отговориха, че в такъв случай не могат да направят нищо повече, тъй като диванът е счупен след използване и те не носят отговорност! Подадох жалба до КЗП, но отговорът е, че те не могат да принудят фирмата да ми върне парите, поради което трябва да си потърся правата чрез съда. Какво бихте ме посъветвали да направя по-нататък, за да защитя правата си?

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си