Виваком

Здравейте .
Имам подписан договор със Виваком за 2 години.
Преподписах стария договор и със подписването на новия ми дадоха устройство за интернет тип бисквитка.Това се случи 29.10.2021 г.
Обаче на 7 ми Април 2022 г. Самото устройство спря да работи и на другия ден на 8 ми Април го занесох във офис на виваком който се намира във мол софия на бул.Ал.Стамболийски.
От офиса ми дадоха сервизна карта и приеха устройството за сервиз.
Днес звъннах на операта 123 и от там ми обясниха че устройството е ремонтирано.
Разбрах кой е сервиза който поправят това въпросното устройство и от там ми казаха че устройството му е било направена профилактика и че въпросното устройство е предадено във офиса на виваком на 12 ти Април.
Във сервиза е било устройството само 1 ден.
А другото време до тази дата е във самия офис на виваком.
През това време аз не съм използвала услугата защото устройството е дадено за сервиз.
Какво може да се направи за това забавяне което виваком прави.
Знам че срока за ремонт е 30 дни но това заболяване което те правят умишлено или не моята месечна такса върви..
Моля ви за мнение Какво може да се направи по въпроса.
Аз съм със малко бебе звънях няколко пъти но не ми вдигаха телефона .
Не живея наблизо .
Нито сами звъняли че е готово нито никакъв отговор от тях не съм получила..
Много благодаря

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си