Добър вечер, искам да попитам кави са процедурите по отношение на ел. Тротинетки. Беше ми подарена Mi electric scooter 3 но беше със вписан друг потребител в приложението mi home(официалното приложение)поради неуспех да го ползвам и аз и си свалих друга апликация. След ъпдейт тротинетката спря работа, пратих я в сервиз Бушона София, гаранцията ми бе отказана, но предтекста им беше че съм ползвал друго приложение не официалното и се е объркал софтуеъра. Та оттук нататък може да ми сложат софтуеър за mi pro 2 поради липса на софтуеър за mi 3 и нямало части следователно за моята тротинетка затова ми предлагат такава опция но гаранцията отпада. Предвид че искам да заплатя ремонта и гаранцията да остане както и модела по софтуеър, неможе защото нямаме части. Какви действия да предприема че вече ми писна.
...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".