Ограничен достъпа до парите ми през интернет банкирането

Здравейте,
Една вечер исках да прехвърля пари от една моя банкова сметка в друга, но в различни валути. След като направих всички стъпки по прехвърлянето на последната ми изписа "проблем във валутния курс" и прехвърлянето не беше потвърдено. Звъннах на клиентския им номер от където ми бе казано, че на следващия ден в работно време ще бъде потвърдена транзакцията ми, но така и не беше потвърдена. Отново им позвъних и казаха, че нямат обяснение за отказа на превода и да опитам сега в работно време. Така и щях да направя, но валутния курс вече беше неизгоден за мен. В общите условия за ползване е споменато, че имам достъп до парите си 24/7. След подробно препрочитане на условията, забелязах и други нарушения на правата ми в този случай.
Подал съм жалба в отдела на баката (45 дена срок на произнасяне) и съм сигнализирал КЗП.
Въпросите са ми:
Има ли друга институция която трябва да сигнализирам ?
Имам ли право на някакво обезщетение за пропуснати ползи които имам в следствие на техния проблем ?
Благодаря Ви !

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си