Проблем с некоректен чуждестранен купуваш

Здравейте,
Имам проблем с некоректен чуждестранен купувач.
Хобито ми е ръчна изработка на примамки за риба. Миналата година същия купувач си поръча от мен няколко примамки. Плащането беше чрез Paypal. Аз изработих примамките и ги изпратих. Клиента ги получи и потвърди, че всичко е наред. През септември тази година клиента направи нова поръчка на примамки със същите размери като предходната поръчка. Направих новите примамки и му ги изпратих. Клиента ги получи и ми писа, че всичко е ОК и ми благодари. Плащането пак беше през PayPal. След няколко дена ми писа, че има разлика в размера на новата и старата поръчка и иска обезщетение в размер на половината сума. Аз му изпратих част от кореспонденцията ни от първата поръчка и ясно му показах, че размера е спазен. Може би в първата поръчка е имало лека разлика, но той не е предявявал претенции. Аз поисках снимка с размера, който не съответства, но такава не получих. Клиента е пуснал жалба чрез PeyPal за половината сума. Аз отговорих на PayPal и изпратих части от кореспонденцията ни за доказателство. От това което знам PeyPal почти винаги взема страната на купувача. Обръщам се към Вас с молба да ме насочите как мога да процедирам за да си потърся правата по съдебен път спрямо купувачи а може би и срещу PayPal ( ако вземе страната на купувача ).

Благодаря предварително!

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си