Здравейте,
при получаване на изравнителната годишна сметка, констатирах, че имам служебно начислена сума за консумация на топла вода. След направено запитване към фирмата за топлинно счетоводство ми беше отговорено, че към тях не е постъпила информация, за пломбиране на топлия водомер и те са направили служебно начисляване на топла вода за този период. През този период в апартамента не е имало консумация.
Топлият водомер беше пломбиран от служител на Софийска вода и служителят на място ме информира, че те по служебен път ще ви изпратят тази информация. Талонът за пломбиране на водомери издаден от “Софийска вода” АД е изпратен към фирма “Топлофикация София” ЕАД по служебен път и имам потвърждението на ВиК дружеството.
След подадена от мен жалба към Топлофикация Софуия ми беше отговорено по начин, който по никакъв начин не дава информация за поставеният от мен проблем. При следващи две поддени жалби нямам отговор повече от половин година. С молба з аобратна връзка какви са правата ми и в кой нормативен документ е описан реда за пломбиране на водомер и подаването на съответната информация към Топлофикация София, Кой в случая е виновен и как мога да възстановя неправомерно заплатената от мен сума, какти и да бъде потърсена отговорност за неспазване сроковоте за отговор на подадените от мен жалби към толофикационното дружество! Благодаря предвариелно за съдействието!
адв. Николина Митова
Здравейте,
в такъв случай няма нормативна уредба по този въпрос.
Поздрави,
адв. Николина Митова
тел. 0898 303092
yssmps
Здравейте, адв, Митова,
Благодаря за вашия отговор, но в тази наредба няма информация за реда на подаване на информация при смяна на топъл водомер към топлофикационното дружество, на базата, на който да е ясно каква е отговорността на всяка страна,
адв. Николина Митова
Здравейте, наредба № 4 за условията и реда за присъединяване на потребителите и за ползване на ВиК системи регламентира поставените от Вас въпроси.
Поздрави,
адв. Николина Митова
тел. 0898 303092