Онлайн закупен продукт връщане

Здравейте,

Закупих smart часовник от онлайн търговец и на същия ден след получаването на продукта заявих желанието да го върна. Часовника не е използван. Но за да го видя отворих кутията. Върнах продукта и търговеца отказа да ми възстанови сумата, защото по негово мнение продукта бил с нарушени търговски качества, защото кутията била отворена. Реално аз не мога да видя продукта без да отворя кутията. Те предложиха или да ми върнат половината пари или да ми върнат продукта. Дадоха ми ултиматум от 24 часа да реша кое искам. Аз им написах, че не съм съгласен с нито един от вариантите и те прекратиха комуникацията с мен. Преведоха половината пари на сметката ми и не отговарят на емейли и на обаждания.

Това е безумие от тяхна страна, защото часовника определено струва повече от половината сума. Какво мога да направя?

Подадох жалба в КЗП, но те за сега ме мотаят, изискват товарителница и други докуменити, които ги нямам. Товарителница нямам защото търговеца достави лично продукта.

Мога ли да ги съдя?
Какви са правата ми?

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си