Казус с мобилен оператор

Здравейте, На 18.09.2020 подписах договор за ползване на оптичен интернет и телевизия в офис на Виваком. Изрично упоменах, че ми предстои преместване на друг адрес и попитах дали същата услуга ще може да бъде прехвърлена на новия адрес. След проверка от служителя на Виваком ме увери, че няма проблем и подписах договора. След преместването ми се оказа, че в сградата няма оптично окабеляване и услугата не може да ми бъде предоставена. След многократни посещения до офис, служителят твърди, че не може да прекрати договора, който те не могат да изпълнят на новият ми адрес без неустойка в размер на 3 пълни месечни такси и връщане на всички отстъпки, които съм ползвал до момента или с други думи.. В размер на над 300 лв. Подадена е жалба до Виваком, която чака разглеждане, но към момента не ползвам тяхната услуга, а заплащам месечната си такса.От КЗП ми отговарят, че не е имало служител на КЗП, който да потвърди, че съм подведен от служителя на Виваком и остава моята дума срещу техния договор... Какво може да се направи по случая?

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си