Правата ми при бавене на остраняване на дефект на стока (рекламация)

Здравейте!
Моля да ме посъветвате как да процедирам когато съм предявил рекламация и молба за отстраняване на проблем на стока по имейл, без да ми бъде върнат официален документ от изпълнителя, че ракламацията е заведена. От първият ми имейл тече 6-ти месец вече, последваха много телефонни разговори и обещания, до момента нищо не е свършено.
Стоката не е закупена онлайн, става върпос за дефект не интериорни врати.
Интересува ме също мога ли да заявя възстановяване на част от цената, поради голямото забавяне (нещо като пропусната ползи може бе, като санкция за фирмата нарушител, за да си вземат поука) или само мога да заявя иск за остраняване на проблем?
Искам да направя каквото е необходимо, че поредния некоректен продавач (изпълнител на услуга) да понесе законовите си последствия и да се научат (уви), че всеки трябва да носи съответната отговорност.

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си