Рекламация

Здравейте, поръчах във фирма в Бургас 4 бр. Интериорни врати+1 бр. Външна. Преди 3 дни децата ми както си бяха в стаята бравата се заключи и те се уплашиха много. Установих че самия патрон е дефектен(езичето изобщо не се прибираше) и съответно се обадих във фирмата да обясня случая. Изпратих документите и снимки на вратата по вайбър(те така пожелаха) след което казаха да още сте в гаранция. На следващия ден ми се обадиха да ми кажат да отида да ми дадат нов патрон, но ако искам те да ми го сменят трябва да заплатя 50 лв. Моля кажете ми това правилно ли е в случай че още вратите са в гаранция? Редно ли е да искат да заплатя 50 лв за труд

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си