Здравейте,за пореден път имам проблем с А1. Имах телефон,който беше изпращан ...

Здравейте,за пореден път имам проблем с А1.Имах телефон,който беше изпращан четири пъти на ремонт.След четвъртия път получих съобщение,в което ме уведомяват,че телефонът не може да се оправи и ще ми възстановят парите.Отидох до офис на А1 и оттам ми казаха,че парите са ми преведени по сметка,но при тях.Дадоха ми друг телефон и ми обясниха,че 1 година няма да плащам такси,тъй като те щели да си взимат таксите от тази сметка.Предложиха ми и интернет ус-во за 4 лв на месец.Накараха ме да платя и някаква първ.такса от 21лв.След 10 дни получавам съобщение,че са ми дръпнати 96 лв от сметката,което по никакъв начин не се връзваше с предните ми такси,които бяха 38лв.В моб.приложение видях,че има дръпнати още 130 лв,в деня, в който бях в техния офис.В последствие разбирам,че ми е пуснат нов,по-висок,тарифен план,за който дори нямам даден договор,а интернет ус-вото не е 4,а 13лв.Това го разбирам след обаждане в Call центъра.Отивам в офиса и ги питам какво се случва,а те най-нахално продължават да лъжат,че нямало такова нещо,че тази фактура била за два месеца,въпреки че в съобщението пише,че е за един,и заради пандемията на всички абонати им взимали за две такси едновременно,и вече чак януари щяла съм да получа фактура.След това пак звъннах на оператор,операторът се е свързал с тях и са си признали,че са ми дали подвеждаща информация,и ме чакат в офиса за да оправим нещата.Отивам отново в офиса и ми заявяват,че им дължа 860лв неустойка.Все още не е минал месец от сключването на този договор.Какви са правата ми в случая?Благодаря!

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си