Здравейте,
Става въпрос за договор с известен теле-комуникационен оператор. До сега не съм следила фактури, тарифи и договори - плащала съм за цяла година напред и сумата е била удоволетворителна за мен. Но тази пролет синът ми пожела да включим един допълнителен канал, но се оказа че трябва да преподпиша договор за нови 2 години за получаване на нов пакет. До тук добре, но от там на татък започнах да получавам фактури с около 10 лв. по-висока такса. Първо като проверих какво ми увеличава толкова сметката се оказа, че имам включени екстри ( които не могат да се изключат до края на договора) , но в договора е за допълнителни мб интернет-1.99 с ддс, а при справка с онлайн приложението им екстрите са за HD телевизия - пак 2 лв., но без ддс. Във фактурата като допълнителни такси имам 4лв и някакви стотинки, които в последствие се облагат с данък. Второ в договора видях сключена застраховка, за която не бях уведомена при подписване . Може би знаете, че договорът е електронен и не го показват преди подписване ( поне при мен беше така, а и с малко тичащо дете наоколо е невъзможно да се прочетат 16 страници с малък шрифт ). И отделно фамилното ми име е сгрешено на всички страници от договора егн- то ми е вярно, но не съответства на фамилията ми. Въпросът ми е до колко е състоятелен този договор, какви са правата ми при това положение? От телевизията гледаме 2 канала, не са ми необходими екстри и от интернета използвам минимално, примерно, за да подам подобен въпрос или справка. Плащам значителна сума отгоре, която не желая и не ползвам, а от офиса ми казват, че такъв е договора и не може да се намали сумата. Ако мога да получа някакво решение на казуса ще съм много благодарна. Хубав ден!
...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".