Здравейте,
Имам отказ за планирана почивка от тур-оператора.
Поради създалата се кризисна обстановка моя тур-оператор ми прати запитване за промяна на датата
за капарирана (50%) вече почивка в съседна Турция.
Приехме промяната без възражения! Две седмици след като ни бе променена датата от тур-оператора ни
пратиха e-mail с който ни известяват ,че ни предлагат друга дата за корекция или да избираме между опциите
- Ваучер за заплатената сума за бъдещо пътуване.
- Възстановяване на заплатената сума в "законовият" срок от 12 месеца.
Като оправдание ни заявиха ,че превозвача ще оперира с по-малко местна машина за Бодрум и не ни потвърждават седалките.
Това ли е законовия срок за възстановяване на заплатената сума?
Почивката пропада по вина на тур-оператора но трябва да чакаме 12 есеца за възстановяване
на внесената вече сума?
Имам ли основание за жалба до Комисия за защита на потребителите?
Благодаря предварително.
...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".