Изтичащ договор към мобилен оператор.

Здравейте,
поради промените настъпили заради разпространението на COVID-19 , се наложи трайно да премина към дистанционна работа от друга точка на България.В тази връзка, имам (все още) действащ договор за предоставяне на фиксирани услуги от А1, който обаче изтича след седмица и бих искал да прекратя, тъй като тези услуги просто няма да ползвам.

Вежливо, се обърнах към служителите, работещи в най-близкия до мен офис, но така и не получих еднозначен отговор на въпроса - "Освен оборудването, предоставено от А1, което трябва да върна, какво още е необходимо да сторя? ". Двама от тях твърдяха, че при сключен 'онлайн' договор с А1, няма какво да направят, третият служител искаше да "прибере" оборудването, без обаче да получа какъвто и да е документ за това...

Бих искал да попитам, дали някой тук се е сблъсквал с подобна ситуация и какво точно се очаква да направя, за да прекратя този... "мини-фарс" ?

Поздрави!

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си