Какви действия е необходимо да предприемем , ако Туристическа агенция анулира заплатена 100 % екскурзия и медицински застаховки ? ?

Със съпруга ми имахме резервация и трябваше да пътуваме на 24.03.2020 г по обявена туристическа дестинация на Премио Травел в Турция. Заплатени са екскурзията и медицинска застраховка . На 13.03.2020 г. получихме документите за пътуване , самолетни билети , програма , хотели и картонче за направена медицинска застраховка.Днес 14.03.2020 г. на електронната ми поща получих писмо от Премио травел :
" За екипа на Премио Травел са най-важни здравето и спокойствието на всеки един настоящ и бъдещ клиент, решил да опознае света с нас!
Във връзка със създалата се епидемолигична обстановка, потвърждаме пренасочване на вашата резервация към алтернативна дата за сезон Есен 2020.
Премио Травел България, част от Премио Травел Груп взе решение, всички направени резервации за 24.03.2020 г. по програмите Ликия и Кападокия да бъдат пренасочени за 17.11.2020 г.
В рамките на 14 работни дни, Премио Травел България ще Ви предостави новоизготвен договор за оргранизирано туристическо пътуване.
При анулация на резервация, извън рамките на горепосочените условия, ще бъдат прилагани официално обявените Общи условия на Премио Травел, неразделна част от всеки сключен договор за организирано туристическо пътуване."
За нас това пренасочване не е изгодно , защото сме възрастни хора и не можем да планираме за такъв дълъг период.
Написах отказа и мотивите за него на Премио Травел
Какво да очакваме от Премио Травел ? Анулацията не е направена от нас, а от Премио Травел.Трябва ли да ни върнат цялата заплатена сума за екскурзията и за медицинските застраховки , които ние реално няма да ползваме ? Какви действия е необходимо да предприемем , ако не възстановят цялата заплатена сума ?

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си