Гаранция и сервиз

Закупих мултикукър от известна верига магазини онлайн.След 5 месечна употреба,уредът спря да вдига налягане.Съответно аз не мога да го използвам.Занесох го в магазин от веригата за поправка.Уредът беше на ремонт 28 дни.Вчера го върнаха,днес исках да го използвам , но отново не работи.Изобщо не е правен ремонт.В гаранционната карта пише , че е сменена платка и уплътнения на уреда.Само, че уплътнението не е сменяно, тъй като при употребата на уреда беше леко пожълтяло и се вижда,че уплътнението не е ново.Тоест уреда беше 28 ден на ремонт и ми го връщат в същото състояние, в което го изпратих. Какви са правата ми оттук нататък? Имам съмнение ,че умишлено кукъра и върнат преди да изтече законовия срок от 30 дни?

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си