Рекламация

Здравейте.Купих един хладилник септември месец и преди две седмици се развали.Магазина и производителите си прехвърлят топката.Още като констатирах повредата се свързах с производителя от гаранционната карта.Започна едно увъртане,защото вижте Либхер не дава дефекти.Днес най-накрая се появиха техници констатираха проблема и си тръгнаха.Отново започнах да звъня -магазин ,производител.Може би ще го закарат най-накрая в сервиз.Въпросат ми е : Мога ли да искам хладилник от тях за времето през което те ще ремонтират моя?Аз поисках да си вземат хладилника и да ми върнат парите,но отговориха че нямат такава практика.Поисках временно да ми доставят хладилник докато ремонтират моя ,но и такава практика нямат.Подадох жалба в КЗП днес и ще чакам отговор,но какво да правя с продуктите в хладилника.Те ще ми причинят щети.Какви са правата ми ?Благодаря.

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си