таксуване на услуга от мобилен оператор, която не е описана в договора

Здравейте,
Миналата година декември месец сключих договор с Виваком за 2 години. В последствие се оказа, че ми предоставят услуга, която е платена и не е включена в договора. При изчерпване на мегабайтите мобилен интернет ми изпращат смс, че ще ми заредят нови мегабайти, за които ще ме таксуват допълнително. Ако не искам допълннителния пакет мегабайти, трябва да отговоря със "СТОП". Понякога тези смс-и се изпращат късно вечер и не винаги може да се реагира на тях. Тъй като бях много изненадана, че подобна услуга не е включена в договора подадох сигнал към КРС, след като Виваком отказаха да ми съдействат. от КРС установиха, че моят вариант на договора и варианта на Виваком се различава с 4 допълннителни страници, които аз никога не съм виждала, запознавала и разписвала на хартия. Варианта за Виваком е електронен и се разписва на пад. И въпреки това Виваком отказват да премахнат смс-ите с предложение за допълнителни мегабайти с обяснението, че са автоматични и не могат да ги спрат. Факт е, че ме компенсираха с едномесечна такса и ми добавиха допълнителни мегабайти към пакета и все пак не мисля, че е редно да ми натрапват допълителна платена услуга, за която никога не съм се разписвала, че съм съгласна. Има ли какво още да направя след като КРС вече е уведомена, разследваха и от Виваком им казаха, че е техническа грешка и в знак на добра воля правят договора ми със статут на безрочен?

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си