Нежелана услуга от мобилен оператор

Здравейте, А1 предлага услуги през автоматично електронно меню на телефона си за контакти *88, не дават никаква инфомация за въпрсните услуги, нито цена нито продължителност. Въпросът ми е това легално ли е? Опитах да се звържа с тях, за да разбера условията за допълнителна услуга към ТВ планът ми, но менюто им е толкова сложно, че в крайна сметка заявих услугата, която не желаех чрез бутоните. След което ме прехвърли към оператор, той ми разказа какви са условията за услугата, аз съответно отказах. След 2 седмици в сметката ми допълнителният пакет е отразен при това на различна цена от предложената. Безуспешно оспорвам услугата. Предполагам, че не съм единствен случай и ми се иска да мога да направя нещо за всеки подобен объръркан техен клиент. Ще подам опакване в КЗП, ако имам основание. Благодаря ви!

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си