Какво мога да направя?

Здравейте,

Пиша като МОЛ /материално-отговорно лице/ на група потребители в мобилен оператор. На 31.05.2019г. изтече 2-годишния договор с Теленор и новите предложени условия за следващ 2-год.договор бяха по-неизгодни. Затова потърсихме и други предложения. Избрахме А1 като по-конкурентно предложение. На 07.06.2019г. подписахме договор с А1 за ползване на мобилни услуги и прехвърляне на всички карти и номера към новия оператор. На 18.06.2019г. изпратихме към Теленор искане за деактивиране на дейтакартите за ползване на мобилен интернет по шаблон, наложен от Теленор. И докато симкартите на мобилните телефони бяха деактивирани веднага, то дейтакартите, които също бяха част от договора за мобилни услуги, не бяха деактивирани, а напротив - продължихме да получаваме известия за дължими суми, като за последната вече не получих и фактура. Въпросът ми е: доколко е основателно начисляването на каквито и да е суми след срока на предизвестието, предвид факта, че всички услуги са били свързани с договор, който вече не е валиден ?

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си