Виваком, НЕ ме устройват тези условия, Сгрешен договор

Здравейте, проблема ми е такъв, че скоро се нанесох в ново жилище и си пусна кабелна и интернет на оператор виваком. Изготвихме договора с най-добрата оферта, така ми обясни служителят! Обясних на служителя, че живеем млади хора в това жилище и използваме много интернет, разбира се пуснахме и всички възможни платени програми! Служителя предложи определен план с интернет като казваше, че този интернет ни е предостатъчен от 60 000 МВ, че е най бързия и че няма как да не ни стигне. Оказа се, че при използването на 2 мобилни телефона и то само вечер, понеже работим по 12 часа на ден, този интернет свърши за 8 дни! Решихме да се допитаме защо нямаме интернет, оказа се че е свършил. Зададох въпроса защо е свършил за 8 дни, отговорът беше че сградата е нова и нямат прекаран безжицен интернет и затова сме с карта с МВ. Не ми върши работа този интернет и съм принудена да си поръчвам допълнително МВ свеки месец. Договорът, който е изготвил служителя е с грешни данни имената ми са разменени имаше и други грешки. Четох някъде, че може да се платят 3 месечни вноски и да се откажа, възможно ли е това? Има ли друг попаднал в такава ситуация.

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си