Покупка на бяла техника чрез сайт.

Здравейте! На 17.08.2019 г. направих поръчка за хладилник. На 22.08.2019 г. Хладилника пристигна с един ден закъснение, от оговореното време. Това добре, хладилника пристига, плаща се на куриера, и се качва на етаж 1ви от жилищна кооперация с уговорката да изчака за преглед на стоката. Куриера следователно през това време си тръгна. След полуразопаковане на стоката се видя транспортен дефект и може би фабричен. След проведен телефонен разговор, куриера отказа да се върне и да сме се обадили на фирмата, от която е закупен.
Към момента 31.08.2019г. Отказват да ми върнат парите и да си вземат стоката.

Хладилника е за вграждане и дефекта, който има не му позволява тази опция според мебелиста.

Какво мога да направя? Проблема е, че сме платили преди да разопаковаме стоката според сайта?

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си