Грешен ценови етикет

Здравейте!

Закупих си фурна от Технополис за цена от 479 лева. Когато ми докараха фурната,при оглед на уреда установих, че ми е пратен грешен модел, коренно различен от този,който ми беше предложен в магазина. След разговор със служителя, който ни обслужи в деня на покупката стана ясно, че някой е объркал цените и е сложил ценови етикет за 479 лева на фурна,която струва 600 лева.

При молба от моя страна за разговор с тогава дежурния управител, единственото предложено ми решение беше отстъпка от 50 лева от цената на по-скъпия модел,който ми беше избран от мен първоначално или възвръщане на цялата сума. Сега ми предстои разговор с друг управител, тъй като настоях да получа продукта, който беше изложен в магазина на цената,на която беше изложен, но тъй като разликата е 120 лева това ми беше отказано от дежурния управител.

Въпросът ми е , длъжен ли е търговеца Техополис да ми продаде продукта на обозначената цена, още повече поради грешка на служителите? Може ли да се размине само с предложение за връщане на цялата сума или по закон е длъжен да ми продаде продукта на по-евтината цена?

П.С. Имам снимков материал показващ продукта и ценовия етикет в деня на покупката, както и признание от страна на продавача.

Благодаря предварително!

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си