Откраднати здравни осигуровки

Здравейте! Преди три месеца направих плащане на здравни осигуровки от онлайн системата на НАП. След третият месец ми се наложи да посетя здравно лице поради неотложен здравословен проблем , при проверка в системата ми излезе че съм с прекъснати здравни права. И тогава разбрах, че сиситемата на НАП не работи. На фронт офис във НАП ми казаха да си взема едно банково извлечение за доказване на платената сума че щели да ми ги върнат. След като предоставих банковото излечение за направената от мен транзакция към НАП те започнаха да се заяждат защо на превода не обозначено здравни осигуровки. От централното управление в София ми казаха да потърся началник отдел в съответното териториално поделение.Обясних за съответния проблем но без резултат в деловодството им пуснах молба за връщане на съответната сума която са ми взели от кредитна карта. В този случай питам какво още мога да направя като имате предвид че с този казус съм обиколила всички гишета на НАП-Добрич началник отдел, дирекция обслужване на клиенти деловодство комисия защита на потребителите, банка от чиито пари са преведени към НАП . ВСички институции вдигат ръце

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си