Грешка на банка

Здравейте,
имам следният казус с който не знам как да се справя. Ще започна малко от далеч, но...
Майка ми живее в Англия, Лондон, при направен превод от банка към банка по телвфона, банката допуска съществената грешка да направи 3 пъти един и същ превод, от което следват едни сериозни телефонни разговори докато се стигне до целта, че в крайна сметка един не до там доброжелателен служител на дадената банка е направил сериозната грешка, която ОК, тя е поправима, но нервите, емоцията, а и цялото това доверие, което е имала майка ми/ жената, човека преди всичко/ не би било възобновено, та въпроса ми е как бих могла да помогна на майка си, бихме ли могли да изискаваме обещетение от страна на банката, въз основа на допусната грешка от тяхна страна? Как да се изразя, омръзна ми да си пренебрегваме правата, да унищожават хората които цял живот работят, а парите им да не бъдят оценявани и пазени, защо, защо си въобразятват, че моята майка, която е на 58 години заслужава това, заслужава емоцията която й причиниха, емоцията която можеше да я погуби, емоцията за паричките- 1421 euro, да, не са много, но са си нейните изработени пари за 30 дена, далеч от мен дъщеря й, и за 1 минута погубени от банков служител, който даже и не се вълнува какво е направил, какво той ще си легне спокойно, а моята майка?

...
Това беше въпрос от рубриката "хората питат, адвокати отговарят".

Задай своя въпрос

Най-новите статии

Избрани от редакцията

Още от близо 1000 статии

Потърси правата си