2017-03-17 Школата | pravatami.bg

 

ВЕЧЕРНО ОБУЧЕНИЕ

 

Имам бизнес идея!
В каква правна форма да я реализирам?
Фирма или НПО?
ООД или АД? По ДДС или не?
Сдружение или Фондация?
Как да имам привилегии и данъчни облекчения? 

23.03.2017 – София

бул. Черни връх 47А, ет. 4, Puzl Coworking

 

Вземи билет

 

Влез във Фейсбук групата ни.


ЛЕКТОРИТЕ

Станимир Ненов

Станимир е предприемач и инвеститор с правен бекграунд. В III курс по право в Софийския университет съосновава pravatami.bg – с мисия да разкодира законите на разбираем език. Избира Сдружение (НПО) за правна форма. Година и половина след старта договаря 144,000 лв. грант за pravatami.bg от Фондация “Америка за България“. Днес pravatami.bg се посещава от 250,000 потребители на месец.

През 2013 г. е изпълнителен директор на “Ийт Уел” АД. Приема компанията на 100,000 лв. загуба и за една година отчита 130,000 печалба.

Преди 3 г. инвестира €100 в havliika.com – инвестицията се избива на първата седмица и от тогава компанията е на печалба и генерира всеки месец ~10,000 лв. приходи.

Съосновател на Advokatami.bg – технологична компания в правния сектор. Компанията отбелязва растеж 660% януари 2017 спрямо януари 2016. Екипът нараства на 7 души с мрежа от над 40 адвоката, които обслужват стотици клиенти месечно.

Последната година Станимир прекарва в Сан Франциско, където трупа опит и знания от срещи с инвеститори, бизнес ангели, основатели и предприемачи. Има мисия да иновира в България и за България. В момента работи по компания, която създава компании. Носител на грамота „Джон Атанасов” от Президента на РБ, един от „40 до 40″.

 

Полина е адвокат, практикуващ в сферата на търговското право и медиатор, вписана към Министерство на правосъдието.

Тя e силно отдадена, както на професията си, така и на каузата на pravatami.bg: разкодиране на законите на разбираем език за хората без юридическо образование.

Полина ежедневно оказва правно съдействие на хора и фирми при избора на подходяща правна рамка за техния бизнес и помага при разрешаването на разностранни правни и проблеми.

По време на участието си, Полина ще даде практични съвети за това как да структурирате капитала на дружеството, за да си осигурите възможност за външни инвестиции, как да разпределите дяловете между съдружниците, за да избегнете усложнения за фирмата при разногласия и много други.

Полина има дълбоки познания и опит в областта на трудовото право, включително при назначаването на чужденци във фирми, регистрирана в България и може да ви даде много препоръки в тази сфера.

ПРЕДИШНИ ЛЕКТОРИ

 

ВЕЧЕРНА ПРОГРАМА

Правим събитието с цел споделяне само на практични знания и тактики, които ще можеш да приложиш веднага. Изграждането на контакти и връзки е ключово за стартирането на бизнес. Ще имаме време и за нетуоркинг!

Работим само с реални примери от наши компании и организации. Адв. Берг ще сподели опита си от адвокатската си практика. Ще имаме достатъчно време за въпроси и отговори.

Пицата и напитките са включени в цената, благодарение на нашите спонсори.

choveche-192

Създадохме и развиваме pravatami.bg като доброволци. С нашата мисия за разкодирани закони и висока правна култура превърнахме pravatami.bg в средище на 200,000 потребители всеки месец – хора, които научават правата си на разбираем зик. Президентът на Република България ни награди с грамота “Джон Атанасов” – за проект с голямо обществено значение. Отличихме се с редица награди като БГ Сайт 2013 и 2014 в категория “Кауза”, номинации за “Човек на годината” и в клуба на “40 до 40” на Дарик. Най-голямата награда са хилядите хора, които всеки ден ни благодарят.

 

НАШИТЕ ЦЕННОСТИ

 

 


Раздаваме се до край
и не търсим нищо в замяна

 

 


Винаги сме искрени
откровени и отворени

 

 


Каузата е на №1
помагаме на другите

 

ГЛЕДАЙ НИ

 

Вечерният формат на Школата на pravatami.bg в репортаж
на Bulgaria on Air.


ШКОЛНИЦИТЕ ЗА НАС

“Много добре организирани, структурирани лекции с невероятни лектори. Страхотни практични съвети. Радвам се, че присъствах. Благодаря Ви.”

Джанер Кафеджи

Джанер Кафеджи

“Останах с изключително добри впечатления от събитието. Организацията беше на много добро ниво. Информацията беше поднесена по стегнат и достъпен начин. Лекторите бяха много добре подготвени, приветливи, отворени към публиката и успяха докрай да задържат вниманието на аудиторията. За мен беше изключително приятно и полезно да бъда част от това събитие.”

Полина Димитрова

Полина Димитрова

“Събитието беше страхотно! Няма нещо, за което мога да направя забележка. Хареса ми, че всичко се случваше, както беше обявено в програмата. А лекторите… дадоха тооолкова много стойност на събитието! Личеше си, че са професионалисти в областите си и се занимават с желание, а това е най-важното. Надградих знанията си във всички засегнати сфери! Цялостно впечатление – СТРАХОТНО :)”

Деница Ненова

Деница Ненова

“Полезно, съдържателно и структурирано. Хареса ми дискусиите и гостите. Компетентни и мотивиращи хора. Браво! Успех на проекта и на екипа, който стои зад него.”

Цветомир

“Много добре изготвено, личи си че и вие сте си “блъскали” главата с тези въпроси и проблеми, и го представихте на чудесно разбираем език.”

Иван Маринов

Иван Маринов

“Цялото събитие беше на много високо ниво, беше обяснено по много добър начин, на достъпен език, на който всеки един може да разбере каквото му е нужно!”

Петър Аршинков

Петър Аршинков

“Беше ясно структурирано, много полезна информация и така обяснена за да може да се използва практически по най-рентабилен начин.”

Антонио Бонев

Антонио Бонев

“Беше чудесно структуриран и организиран семинар. Видях нови млади хора, които са взели живота си в ръце и други, които са “на една крачка” от това. Определено това ми бяха най-добре похарчените пари през последните 5 дни. Дерзайте! Успех и здраве на целия екип!”

Илиян Кирков

Илиян Кирков

“Много добре структурирано като последователност на панелите, времетраене и разчупеност. Презентаторите бяха подходящо облечени и приятелски настроени. Обръщаха внимание и отговаряха на въпроси, дори в почивките. Създадоха дух на сътрудничество, професионализъм и загриженост към аудиторията.”

Габриела Пресолска

Габриела Пресолска

“Синтезирано, полезно, конкретно и на разбираем език. Чудесна връзка с публиката и приятна комуникация :) Дискусионните панели бяха особено полезни.”

Ботьо Ботев

Ботьо Ботев

“Разбираемо, много подходящо за начинаещи, като мен. Заинтересувах се предимно от темите за началния капитал на фирмата, счетоводството и другата тема която грабна вниманието ми бе тази за “benefit corporation”.”

Звезда Нейчева

Звезда Нейчева

“Обучението бе полезно, а обстановката – приятна. Даде добра начална правна представа за хората, които се замислят да стартират собствен бизнес.”

Правдомил Миланов

Правдомил Миланов

“Благодаря ви за прекрасно организираното събитие, страхотният професионализъм, ораторски умения, желание да отговорите изчерпателно на зададените въпроси и не на последно място да създадете уютна и непринудена обстановка за всички присъстващи.”

Мариана Тодорова

Мариана Тодорова

“Прекрасни бяхте. Отговорихте ми на въпросите които имах.”

Георги Спасов

Георги Спасов

“Супер беше, научих доста нови неща”

Антон Ангелов

Антон Ангелов

“Страхотно беше. Добре структурирано, изобщо не беше отегчаващо и много полезно. С удоволствие бих посетила и следващите семинари.”

Йоана Каменова

Йоана Каменова

“За мен като човек, който е стартирал фирма се оказа, че имам много пропуски, така че беше много ценно да чуя нещата, които бях пропуснала и съответно сега да ги наваксам.”

Блажка Димитрова

Блажка Димитрова

“Отлично – беше полезно, справихте се прекрасно!”

Мартина Цветанова

Мартина Цветанова

“Чудесно събитие! Много полезно и компактно, както и добре структурирано! Доволен съм от съветите и препоръките на екипа! Трябва да са по-често!”

Анатолий

“Браво! Отлично организирано и структурирано! Интересно поднесена информация! Пожелавам успех на целия екип!”

Радосвета Бончева

“Добре структурирани и разбираемо представени теми. Благодарна съм за отделената енергия и позитивна емоция, с които лекторите предадоха знанията си. Радва ме и фактът, че имаше толкова интересни и различни школници.”

Анна-Мария Симеонова


ПРОГРАМА

19.00 – Начало. Нетуоркинг вечеря – пица, вино и напитки.

19.30 – Станимир Ненов – Фирма или НПО за моята бизнес идея?

20.00 – Дискусионен панел с Адв. Полина Берг, модератор Станимир Ненов.

20.30 – Нетуоркинг, последни въпроси и отговори, финализиране.

21.30 – Край на вечерната Школа.


БИЛЕТИ

Билет на половин цена: 15 лв. (10 налични места) izcherpano
Билет на редовна цена: 30 лв.


ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ

  • Кога и къде е събитието?

    Започваме от 19.00 часа и приключваме към 21.30.

    Събитието ще бъде в Puzl Coworking – гр. София, бул. Черни връх 47А, ет. 4

  • За кого е подходящо събитието?

    Всеки с амбиция и кураж да стартира собствен бизнес. Начинаещи предприемачи. Хора от Startup общността. Собственици и управители на фирми. Всеки, който иска да се запознае със съмишленици и има желание в бъдеще да развие собствен бизнес.

  • Какво цели събитието?

    Ясно да избереш плюсовете и минусите на различни правни форми за стартиране на бизнес. Да се запознаеш с реални примери – с техните победи и с техните грешки. Да направиш информиран избор за своята бизнес идея.

    Да ти предостави среда за контакти и нови бизнес възможности. Да получиш пряк достъп до хора с опит, от които може да научиш много.

  • Какво е “дискусионен панел”?

    В този панел участват лектори, модератор и всички в залата. През първата половина модераторът ще задава въпроси на лекторите и ще ги интервюира на интересни за публиката теми. Във втората част ще се приемат и въпроси от самата публика.

  • Какво е включено в билета?

    Достъп до цялото събитие + вечеря и напитки. В седмицата след събитието ще получиш и редица отстъпки за счетоводни, правни и други услуги на наши партньори.

  • Ще получа ли билет по имейла?

    Не. На входа ще е нужно само да кажеш името и имейла, с които е направена поръчката.

  • Може ли да дойда на събитието по всяко време?

    Разбира се! Ако желаеш може да пропуснеш част от обученията, но не те съветваме да го правиш.

  • Ще мога ли лично да общувам с лекторите?

    Разбира се! Това е в основата на нашата концепция – всеки да има достъп до обучителя и да може да си поговори.

  • Ще мога ли да направя контакти с останалите присъстващи (Школници)?

    Да! Много се стараем да създадем подходяща среда, за да може всеки присъстващ да направи добри контакти и да развие своята мрежа. Освен на събитието, ще може да правиш контакти и във фейсбук групата ни, както и на други бъдещи събития, които организираме и за които ще научаваш първи.

  • Няма да мога да присъствам, може ли да ми върнете парите за билета?

    Ех, много съжаляваме! Искахме да се запознаем! За съжаление не можем да възстановяваме закупени билети. Но хей – винаги може да го размениш с приятел или колега. Просто ни изпрати имейл на events@pravatami.bg с твоите имена и неговите имена. Надяваме се да те видим на следващата ни Школа!

  • Има ли дрескод за събитието?

    Да: удобно. Очаквай някой хора да се чувстват удобно в сако и вратовръзка. Други пък да са предпочели стартъп облекло – суетшърт и маратонки.

  • Може ли да раздавам флаери на събитието?

    Оценяме ентусиазма ти, но те молим да се придържаш към визитни картички вместо флаери. Единственото изключение важи за спонсори. Ако имаш интерес – пиши ни на events@pravatami.bg.

  • Къде мога да науча повече за миналите събития?

    Всички Школи до момента бяха препълнени, позитивни и страхотни! Виж отзивите:

    Целодневна школа – 26.11.2016
    Школата №3 – 21.06.2016
    Школата №2 – 25.04.2016
    Школата №1 – 21.03.2016

СПОНСОРИ

GodzilaПрез далечната 1999 г. бе открит първия ресторант Годзила във Варна. За 16 години, имаме 6 ресторанта и спечелихме доверието на нашите гости с разнообразна и модерна кухня, нестандартни порции, атрактивни цени и отлично обслужване. Менюто на Годзила включва класен асортимент от свежи салати, сочно барбекю, пресни риби и морски дарове, ароматни пици, авторско суши и десерти приготвени по домашни рецепти. Най-новият ни ресторант в София се намира на бул. “Васил Левски” №75, под Спортната палата с вход от ул. “ген. Гурко”.
advokatami-logo- Ние сме технологична компания в правния сектор. Разполагаме с мрежа от страхотни адвокати. Дигитализираме работата им и това води до ниски цени за клиенти, при високо качество и кратки срокове.
advokatami-logo- Puzl CowOrKing is the most advanced such office in Sofia, with team rooms, team desks and individual seats in an industrial design style interior. High ceilings, ultra modern heating/cooling and ventilation systems, relaxation, brainstorming and gaming areas create the perfect environment.
advokatami-logo- Adora Events ще организира вашето тематичнo парти до най-дребната подробност, за да открият гостите ви във всеки детайл точно вас. Доверете се на техния опит, за да създадете за вас, вашите близки и партньори уникално преживяване и фантастични спомени.


ИМАМ БИЗНЕС ИДЕЯ!

В каква правна форма да я реализирам?