2017-01-10 Школата | pravatami.bg

 

ПРАКТИЧЕСКО ОБУЧЕНИЕ

 

Нужните умения за стартиране на бизнес – от правна, счетоводна и финансова страна. От доказани в практиката личности. Учиш се от опитни предприемачи. Страхотна среда за нови контакти и бизнес възможности.

26.11.2016 – София

бул. “Александър Стамболийски” 55, IT Step

Виж отзиви от събитието

 

Влез във Фейсбук групата ни.


ЛЕКТОРИТЕ

 

 

ЦЕЛОДНЕВНА ПРОГРАМА

Огромният интерес към нашите вечерни 2-часови обучения ни мотивира този път да направим целодневно и разширено събитие. Отново залагаме на 100% практически знания и нищо друго. Предприемачите, на които им престои да стартират бизнес (или наскоро стартиралите), ще придобият нужните правни, счетоводни и финансови знания, за да развиват собствен бизнес. Ще имат възможността да почерпят опит директно от Силициевата долина, London School of Economics, представители на фондове за инвестиции и успешни предприемачи. Учи се от техния път – от техните грешки, от техните победи!

choveche-192

Създадохме и развиваме pravatami.bg като доброволци. С нашата мисия за разкодирани закони и висока правна култура превърнахме pravatami.bg в средище на 200,000 потребители всеки месец – хора, които научават правата си на разбираем зик. Президентът на Република България ни награди с грамота “Джон Атанасов” – за проект с голямо обществено значение. Отличихме се с редица награди като БГ Сайт 2013 и 2014 в категория “Кауза”, номинации за “Човек на годината” и в клуба на “40 до 40” на Дарик. Най-голямата награда са хилядите хора, които всеки ден ни благодарят.

 

НАШИТЕ ЦЕННОСТИ

 

 


Раздаваме се до край
и не търсим нищо в замяна

 

 


Винаги сме искрени
откровени и отворени

 

 


Каузата е на №1
помагаме на другите

 

ГЛЕДАЙ НИ

 

Вечерният формат на Школата на pravatami.bg в репортаж
на Bulgaria on Air.


ШКОЛНИЦИТЕ ЗА НАС

Блажка Димитрова

За мен като човек, който е стартирал фирма се оказа, че имам много пропуски, така че беше много ценно да чуя нещата, които бях пропуснала и съответно сега да ги наваксам.

Петър Аршинков

Цялото събитие беше на много високо ниво, беше обяснено по много добър начин, на достъпен език, на който всеки един може да разбере каквото му е нужно!

Мариана Тодорова

Благодаря ви за прекрасно организираното събитие, страхотният професионализъм, ораторски умения, желание да отговорите изчерпателно на зададените въпроси и не на последно място да създадете уютна и непринудена обстановка за всички присъстващи.

Правдомил Миланов

Обучението бе полезно, а обстановката – приятна. Даде добра начална правна представа за хората, които се замислят да стартират собствен бизнес.

Диляна Петкова

Полезно и практично обучение!

Десислава Митева

Много добро, обяснено на много достъпен език

Георги Спасов

Прекрасни бяхте. Отговорихте ми на въпросите които имах.

Антонио Бонев

Беше ясно структурирано, много полезна информация и така обяснена за да може да се използва практически по най-рентабилен начин.


ПРОГРАМА

10:30 – Откриване: Идеите са лесни и евтини – важно е изпълнението | Станимир Ненов, Pravatami.bg, Advokatami.bg

10:45 – Първи стъпки при регистрация на фирма | адв. Полина Берг, Naydenov & Partners

11:00 – Капитал на фирмата: практически съвети за размер, структуриране и разпределение на дялове между съдружници | Никола Пенчев, Advokatami.bg

11:15 – Стартъп Право 101 – Дискусионен панел с адв. Полина Берг и Никола Пенчев, модератор Станимир Ненов.

11:45 – Почивка за кафе и напитки.

12:00 – Счетоводство за стартиращи компании | Ангелина Борисова, Anagami Accounting & Consulting

12:15 – Счетоводство 101 – Дискусионен панел с Ангелина Борисова, модератор Станимир Ненов.

12:45 – Обяд и нетуъркинг.

13:30 – Къде и как да финансираме идеята си? | Станимир Ненов, Advokatami.bg

13:45 – Инвестиционни критерии и оценка на стартъп проекти | Белизар Маринов, Eleven, ABLE

14:00 – Основи на дяловото финансиране и източници на финансиране за предприемача | Диана Аладжова, Empower Capital, LSE

14:15 – Финансова устойчивост на бизнеса ни – Дискусионен панел с Белизар Маринов и Диана Аладжова, модератор Станимир Ненов

14:45 – Почивка за кафе и напитки.

15:00 – Импакт инвеститори и социални бизнес модели – Мариела Мицева, HULT San Francisco

15:30 – Историята на един основател и предприемач: Научени уроци и преодолени препятствия | Байчо Георгиев, 9Academy, Happy Escape, pCloud

15:45 – Дискусионен панел с Байчо Георгиев, модератор Станимир Ненов

16:15 – Обобщение и изводи от деня. Последни въпроси и отговори.

16:30 – Край на дневното обучение

19:00 – Афтърпарти и нетуъркинг

БИЛЕТИ

Продажбите приключиха.
 

Билет на половин цена: 20 лв. (10 налични места) izcherpano
Билет на редовна цена: 40 лв. izcherpano
Последните 10 места на цена: 50 лв. izcherpano


ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ

  • Кога и къде е събитието?

    Програмата започва от 10.30 и приключва около 17 часа на 26.11.2016 г. Ще организираме и афтърпарти с начало 19 часа.

    Събитието ще бъде в гр. София, бул. “Александър Стамболийски” 55, IT Step Академията.

  • За кого е подходящо събитието?

    Всеки с амбиция и кураж да стартира собствен бизнес. Начинаещи предприемачи. Хора от Startup общността. Собственици и управители на фирми. Всеки, който иска да се запознае със съмишленици и има желание в бъдеще да развие собствен бизнес.

  • Какво цели събитието?

    Да те оборудва с нужните познания да развиеш собствен бизнес по един финансово устойчив начин. В частност – да усвоиш нужните на всеки предприемач базови умения за правни, счетоводни и финансови операции в своя бизнес.

    Да ти предостави среда за контакти и нови бизнес възможности. Да получиш пряк достъп до хора с опит, от които може да научиш много.

  • Какво е “дискусионен панел”?

    В този панел участват лектори, модератор и всички в залата. През първата половина модераторът ще задава въпроси на лекторите и ще ги интервюира на интересни за публиката теми. Във втората част ще се приемат и въпроси от самата публика.

  • Какво е включено в билета?

    Достъп до цялото събитие с всички обучения. Достъп до афтърпартито. Включенo е и кафе, напитки и обяд. В седмицата след събитието ще получиш и редица отстъпки за счетоводни, правни и други услуги на наши партньори.

  • Ще получа ли билет по имейла?

    Не. На входа ще е нужно само да кажеш името и имейла, с които е направена поръчката.

  • Може ли да дойда на събитието по всяко време?

    Разбира се! Ако желаеш може да пропуснеш част от обученията, но не те съветваме да го правиш.

  • Ще мога ли лично да общувам с лекторите?

    Разбира се! Това е в основата на нашата концепция – всеки да има достъп до обучителя и да може да си поговори.

  • Ще мога ли да направя контакти с останалите присъстващи (Школници)?

    Да! Много се стараем да създадем подходяща среда, за да може всеки присъстващ да направи добри контакти и да развие своята мрежа. Освен на събитието, ще може да правиш контакти и във фейсбук групата ни, както и на други бъдещи събития, които организираме и за които ще научаваш първи.

  • Ще получа ли материали след събитието?

    Да! По имейл ще изпратим презентациите на лекторите. По имейл ще получиш и пакета с отстъпки от нашите партньори.

  • Няма да мога да присъствам, може ли да ми върнете парите за билета?

    Ех, много съжаляваме! Искахме да се запознаем! За съжаление не можем да възстановяваме закупени билети. Но хей – винаги може да го размениш с приятел или колега. Просто ни изпрати имейл на events@pravatami.bg с твоите имена и неговите имена. Надяваме се да те видим на следващата ни Школа!

  • Има ли дрескод за събитието?

    Да: удобно. Очаквай някой хора да се чувстват удобно в сако и вратовръзка. Други пък да са предпочели стартъп облекло – суетшърт и маратонки.

  • Може ли да раздавам флаери на събитието?

    Оценяме ентусиазма ти, но те молим да се придържаш към визитни картички вместо флаери. Единственото изключение важи за спонсори. Ако имаш интерес – пиши ни на events@pravatami.bg.

СПОНСОРИ

itstepНашите приятели от ITStep подкрепиха инициативата като ни предоставиха специализирана зала за обучения. Компютърна Академия IT STEP е международно учебно заведение, специализиращо в областта на компютърното образование. Академията стартира през 1999 и има 35 филиала в 15 държави, 800 преподавателя, 20000 студенти и 80000 завършили. Преподавателите в академията са практикуващи специалисти с опит в IT-индустрията. Те обучават на това, за което не пише в учебниците. Завършилите IT STEP работят в най-големите IT-компании в 36 страни по света. В края на обучението студентите получават международна диплома на Компютърна Академия IT STEP и международни сертификати от партньорите на академията.


Godzila
През далечната 1999 г. бе открит първия ресторант Годзила във Варна. За 16 години, имаме 6 ресторанта и спечелихме доверието на нашите гости с разнообразна и модерна кухня, нестандартни порции, атрактивни цени и отлично обслужване. Менюто на Годзила включва класен асортимент от свежи салати, сочно барбекю, пресни риби и морски дарове, ароматни пици, авторско суши и десерти приготвени по домашни рецепти. През всичките тези години се оказа, че всичко в менюто на Годзила е нечовешки вкусно! Заповядайте и се убедете сами! Елегантен. Провокативен. Артистичен. Светъл, с усещане за безкрайност. Модерен, но с човешки облик. Мястото, където в спокойствие и уют можеш да хапнеш вкусно и да избягаш за малко от големия град. Прекрасно пространство за всякакъв арт формат, това е интериора на най-новия ни ресторант в София. Намира се на бул. “Васил Левски” №75, под Спортната палата с вход от ул. “ген. Гурко”.

advokatami-logo-Advokatami.bg предоставя достъп до висококачествени правни услуги със страхотно обслужване. На Advokatami.bg събираме най-добрите професионалисти, които можем да намерим. Във всички граждански области на правото: трудово, договорно, търговско, патентно, КАТ обжалвания, събиране на вземания и др. Много внимателно селектираме всеки един адвокат или адвокатска кантора, които искат да бъдат част от нашата мрежа. След това постоянно следим работата им чрез оценките и обратната връзка на всички клиенти. Чрез Advokatami.bg хората и бизнесът намират качествени правни услуги с невероятно добро обслужване, на ниска цена.

anagami-logo2

Ние, Anagami Accounting & Consulting, създаваме стойност за бизнеса. Клиентите са нашата отправна точка. Нашите услуги предоставят специалисти с над 7-годишен опит. Нашите умения са това, което разменяме на пазара на услуги. А нашето отношение е това, което даваме на този пазар. Стремим се и винаги ще се стремим да даваме повече. Бъдете успешни с нас! Мечтайте и никога не се отказвайте от мечтите си! Всяко начинание започва с мечта.

one-cofee

Детайлите са важни, защото карат хората да се чувстват специални. Затова представяме ONECOFFEE на ъгъла на бул.Драган Цанков и ул. Жолио Кюри – изискано място, където изпипаният детайл ще ти влезе под кожата и ще те накара да се връщаш отново. Започваме от кафето. Ще ти го поднесат с усмивка, а до обяд и с прясно изпечен мини кроасан.



10 правни курса, които ти спестяват стотици левове