1. This answer was edited.

    Това е абсолютна пародия: "Процесът по начисляване на неустойки е автоматичен и се финализира едва след закриване на съответната услуга и/или устройство към нея.” Същият отговор получих и аз, и от магазина на Виваком, и по телефон с кол центъра им. Една от служителките, дори ми се ядоса и ми затвориПрочети

    Това е абсолютна пародия: “Процесът по начисляване на неустойки е автоматичен и се финализира едва след закриване на съответната услуга и/или устройство към нея.”
    Същият отговор получих и аз, и от магазина на Виваком, и по телефон с кол центъра им. Една от служителките, дори ми се ядоса и ми затвори, като и обясних че не ми е добър българския, и я помолих да ми повтори как да си изчисля сама неустойките. Не разбира човек каква гавра е цялото нещо, докато не му се случи. Жалко че няма повече прозрачност, и добро отношение към клиентите им – два фактора които биха подобрили значимо качеството на обслужване и имиджа им.

    See less
    • 0