Какво мога да направя при покупка на стока с дефект? Мога ли да върна стока, само защото не ми харесва? Какви са правата ми като потребител?

Адв. Полина Берг и Никола Пенчев от Екипа на pravatami.bg отговориха на тези и много други въпроси, свързани с познаването и отстояването на правата ни като потребители по време на обучение-дискусия сред служителите на Филип Морис България на 17 Август 2016 г.

Обучението е част от проекта на Българската мрежа на Глобалния договор на ООН „Отговорният избор“. Целта на кампанията е да покаже, че чрез избора си, който потребителят прави, той насърчава или „наказва“ добросъвестните и не толкова търговци на пазара и техните производствени практики.

Дискусията, подобно на обучението, проведено от pravatami.bg в Овергаз премина с интерактивни ролеви игри и казуси, благодарение на които участниците усвоиха още по-добре практическите аспекти на потребителското право.

otgovorniqt izbor - pravata na potrebitelite (3)

otgovorniqt izbor - pravata na potrebitelite (3)

otgovorniqt izbor - pravata na potrebitelite (4)

otgovorniqt izbor - pravata na potrebitelite (3)